Перекласти (Translate)

29 січня 2019

СЄРЯ-ЖУРНОГЛИСТ

СЄРЯ-ЖУРНОГЛИСТ

Уперше я зіткнувся з цим Глистом років десь із 13 тому, тобто у 2006 році. Заочно, на його порталі Онлайн (www.online.ua).

Портал новинний, під кожною новиною відкрито можливість коментувати. Я й коментував. А більше я боровся із засиллям антиукраїнських єхидностей про хохлів, бився із висміюванням України та всього, що пов'язано з українством. Хто мене читає, той знає, що я людина, взагалі-то, чемна і культурна. А от ворога можу назвати москво-словесами, на які той ворог заслужив.

Отак я й борюкався з коментаторами там, у Глиста на порталі. Я тоді ще думав, що то наші українці таке мелять. Тепер же зрозуміло, що то, крім наших малоросів, також, навіть більше і частіше, шкрябали кремляді й троле-боти із Мордору.

І от я на порталі дуже швидко був забанений порталом. А на порталі я мав поштову електронну скриньку, тобто удар мені був аж під дих. Я зателефонував до адміністрації порталу (тепер телефонів своїх вони давно не виставляють, скарги тільки в електронній формі) і поскаржився на блокування. Якийсь пацан на тому дроті, можливо, що і Глист, розібравшися у справі, мені сказав, що я блокований порталом, бо, мовляв, розводжу срач на сторінках. "Який там срач, панове?! - я трохи не кричав у слухавку, - Ви подивіться, що у вас під кожною статтею - антиукраїнські коментарі! І, здається, що тільки я на вашому порталі захищаю Україну!!". Відповідь мене трохи не вбила: "А в нас демократія і свобода слова. Кожен має право на свою думку. Наш портал демократичний, дозволяємо коментувати всім. А блокуємо ми тільки скандалістів". "Та хіба ви не бачите, що у вас російська пропаганда і брехня в коментарях?! - я просто навіснів, - Блокуйте їх, тоді не буде і моїх жорстких коментарів!". Але портал був невблаганний: така наша політика, а вас ми забанили назавжди...

І тільки під погрозою кар небесних, які я обіцяв порталу як юрист, колишній депутат і помічник на той час депутата, та під обіцянку "не скандалити і не хуліганити у коментарях" портал мене розблокував... Курва його мать, український Мордобук...

Трохи згодом я узнав, що засновником порталу Онлайн є Сергій Руденко, який потім став також редактором сайту Еспресо (https://espreso.tv/). Ну, я подумав, може, час пливе, чоловік міняється... Та де там! Як було воно, очкасте, хохло-злом так і лишилося...

Тупе, дурне, закаляне теля - Сергій Руденко - цей, сука, журноглист продовжує отруювати душі українців... Яка там демократія, гельмінте, в тебе на порталі й сайті?! Ти за 13 років докотився з псевдодемократією прямо в антиукраїнство і до статтей проти правди і держави, гнидо!

Нікому "невідома" (і тому, срака, не названа) кондитерська корпорація Рошен побудувала житло для наших вояків. Але "демократичний" Глист назви Roshen крізь свої скельця не побачив...

29.01.2019








Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: