Перекласти (Translate)

29 січня 2019

СПІР ПРО ТЕЛЕҐРАМ

СПІР ПРО ТЕЛЕҐРАМ

Рік тому я виставив на своєму Фейсбуці посилання на мій Телеґрам-канал t.me/yakymenko.
І почалося у коментарях!
Це і новий ФСБівський ВКонтакте, і Дуров - спецагент ФСБ, і "ти працюєш на Москву" (бо пропагую Телеґрам) і т.д.

Коротше, щоб не розтікатися мислію по древу, лаконічно поясню:
1. мені можна читати ворожі ресурси, реєструватися у них, дописувати там, поширюючи ідеологію Українства, а моїм критиканам, як і темним сірим масам стадного люду, ні. Бо якщо досі вони не доперли національної ідеології і політичної практики Якименка, то не допруть ніколи.
2. не вважаю Телеґрам проєктом ФСБ. Втім, навіть якщо я помиляюся, то все ж я там маю свій канал, нехай усі, і ФСБ, читають, це корисно.

Мої відповіді на закиди про мій Телеґрам-канал (Facebook, 29.01.2018):

«Андрій Якименко:
- Тут Pavlo Koma мені почав цілу серію дописів проти месенджера Телеґрам укидувати. Не тямить хлоп, що це до часу, поки я йому це дозволяю. Хлопу ніяк не допре, що нас навіть на Фейсбуці американці читають, навіть все приховане. Сноуден - як доказ. А користуватись українці, націоналісти тощо мають усіма сучасними продуктами поширення інформації, проукраїнської інформації, навіть якщо це ВКонтакте чи Одноклассники. Яку мету собі ставить Кома, ще неясно. Якщо йому Телеґрам штрикає в одне місце, то до чого тут моя сторінка?
Ви зрозуміли, Павле Кома?!

Андрій Якименко:
- Adam Viter, ви починаєте засирати мою сторінку. Вже неодноразово пишете про мене дурню. Якщо продовжите - я вас забаню і питання вирішиться враз.
На ваш коментар:
1. Дуров не працівник ФСБ. Так, на нього тиснуть навіть за кордоном і він змушений був блокувати інформації з нещодавнього Ірану (там майже Майдан проти ісламістів). Я навіть думаю, що то ФСБ на Дурова тисло. Але стверджувати, що він є ФСБ-агентом - то дурня. Ви твердите інше? Докази в студію!
2. Я розумію, що нас усіх (і вас, і мене) усі соцмережі "контролюють" через алгоритми новин. Але один бере за правду все, навіть з російських сайтів точка.ру, а інший там публікує проукраїнський коментар. Ну, от як я, до прикладу. Різна мотивація, різний алгоритм дій на чужій території.
3. Я знаю і переконаний, що нашу ідеологію слід поширювати на будь--якому ресурсі, що я і роблю. У тім числі на Телеґрамі.
То в чому справа? "І Якименко туди ж"... Куди туди ж? Кому туди ж? Чого туди ж? Навіщо туди ж? Яким чином туди ж? Що за маячню ви тут вивергаєте? Вам не здається, що маєте кашу в голові?
Ну, з таким же успіхом "звинуватьте" російську пропагандивну машину, яка лізе "туди ж" не лише у себе, в Росії, але й в України, навіть у Європі, та навіть у США!
Туди ж його за коромисло, одним словом...
Ну, Адамик, ну ж, Вітер...
:) ».

29.01.2019

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: