Перекласти (Translate)

13 березня 2015

20 РОКІВ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ

20 РОКІВ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ

3 лютого 1995 року у віці 30 років я здобув вищу освіту. Другу вищу. Юридичну.
Саме 3 лютого 1995 року рішенням Державної екзаменаційної комісії Української державної юридичної академії, м. Харків (тепер Національна юридична академія ім. Ярослава Мудрого) мені за спеціальністю "правознавство" присвоєно кваліфікацію спеціаліста  (нині це магістр) - юрист.

Але до Харкова на 20-річчя закінчення юридичного вишу для зустрічі з одногрупниками я не поїхав.

На запрошення поїхати до Харкова я написав текстівку (sms) своєму вишівському товаришеві Геннадію Довгому (нині є юристом, мешкає у селищі Підгороднє, під Дніпропетровськом, Дніпропетровська область):

"Моє вітання, Геннадію Івановичу! За пропозицію зустрічі Випускників-1995 Юракадемії (20 років!) щиро дякую! Але я зайнятий Війною, Ідеологією та Національною боротьбою, тому не маю часу на посиденьки.

Усім нашим від мене - щире вітання та побажання успіхів у житті! Слава Україні! Героям слава! Слава Нації! Смерть ворогам!".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: