Перекласти (Translate)

07 червня 2015

НЕРЕЛІГІЙНА ТРІЙЦЯ

НЕРЕЛІГІЙНА ТРІЙЦЯ

Торік Трійця прийшлася на 7 червня 2014 року.
З Трійцею пов'язана важлива для мене і моєї сім'ї життєва подія.
Публікую свій допис минулого року з моєї Фейсбук-сторінки.

Фейсбук, Андрій Якименко, 07 червня 2014 року, Трійця-2014:

«НЕРЕЛІГІЙНА ТРІЙЦЯ

Я віруюча людина.
Але моя релігія - Націоналізм.
Мій бог - Нація.
Це моя Віра.
Тому релігійні у традиційному розумінні, зокрема, християнські свята не мають для мене священного сенсу.
Але з деяких пір Трійця мною шанується та відзначається неодмінно сімейно-урочисто.
Саме на Трійцю я зустрів свою Наталку - тоді ще молоду дівчину на виданні, котра нині є мені дружина.
Це було на Трійцю, 7-го червня 1998 року.
Відтоді ми вже 16-ть років разом...
І хоча Трійця, як календарно-рухоме релігійне свято, міняє свої календарні числа, все ж Трійця нами у сімейному колі святкується нарівні зі щорічним 7-м червня.
Цього року 7-ме червня є напередодні Трійці.
І сьогодні Україна має Президента!
Щасливий рік - потрійне свято!
Тож нині маємо в сім'ї нагоду відзначити цю Трійцю тричі - аж геть для нас нерелігійне свято!
За Трійцю 2014-го року!!
:))»

На світлині:
Якименки - Андрій і Наталка - над долиною Ашлама-Дере. Крим, Бахчисарай, Чуфут-Кале. Серпень-2012.

07 червня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: