Перекласти (Translate)

07 червня 2015

ВК-РОЗМОВА З КАЦАПСЬКИМ БИДЛОМ

ВК-РОЗМОВА З КАЦАПСЬКИМ БИДЛОМ

До мене у ВК-приват (соцмережа ВКонтакте) надійшов запит дружби від Міхаіла Каднічанского ( Михаил Кадничанский, неодружений, 28 років, Росія, Москва: http://vk.com/id24588678 ).

Я, коли отримую у соцмережах запит дружби, переглядаю профіль запитувальника: щоби була жива людина, не троль, не бот, не антиукраїнець. За потреби я додатково запитую причину заявки. Потім приймаю рішення за дружбу. Звісно, бувають і помилки, які виправляються баном цього ольгінського троля.

Переписка з українцем завжди чемна і пристойна. Наприклад (був мій запит ВК-дружби до того, хто вподобав мої дописи):
Гена Храмов (Україна, Київ):
- коллекционируете виртуальных друзей?).
Андрій Якименко:
- Віртуальних? Можливо. Але точно не колекціоную. Просто, хто уподобав або позитивно скоментував мій допис, тому я, як однодумцеві, пропоную ВК-дружбу. Це добровільно. Можете зігнорувати.
Гена Храмов:
- Зрозуміло, дякую за відповідь).
Андрій Якименко:
- :) .

А от, для ілюстрації, як відбувався діялог з тим москвичем, який мені сам і перший надіслав запит дружби:
Андрій Якименко:
- Добрый день! Увидел вашу заявку мне о ВК-дружбе. Поясните, будь ласка, причину заявки. Ваш профиль - за Россию. Мой - за Украину. Россия подло напала на Украину и воюет с нами. Что подвигло вас на заявку дружбы? Спасибо за ответ.
И, да! Слава Украине!
Михаил Кадничанский:
- Вы что сходите с ума как клоуны свами европа не хочит дружить.
Михаил Кадничанский:
- По вам всем кащенка* плачет.
[* Примітка від Андрія Якименка: "Моско́вская психиатри́ческая клини́ческая больни́ца № 1 и́мени Н. А. Алексе́ева (также «Кащенко» или «Канатчикова дача») - известная психиатрическая клиника, расположенная в Москве, на Загородном шоссе. До 1994 года носила имя П. П. Кащенко. Название же «Канатчикова дача» дано по местности, в которой построена больница - в середине XIX века там располагались загородные владения купца Канатчикова." - узято мною з російської Вікіпедії].
Андрій Якименко:
- Да-а-а... Понятно, почему Россию и россиян во всём мире считают свиньями и быдлом! Вас нормально спрашиваешь, а вы же разговаривать не можете, не умеете, не хотите и не будете! Я уже не говорю, что как раз наоборот, нас и Европа, и США принимают и уважают! Вот уже поставки оружия пошли, чтобы убивать москальских тараканов! Вот только ответа я не получил: зачем было предлагать ВК-дружбу?
Андрій Якименко:
- Какой Кащенко, баран ты вонючий!
Андрій Якименко:
- Ха! Обложило вас НАТО! Скоро на Москву пойдём!
Михаил Кадничанский:
- Хаха  знаете  над вами просто смеяться можно  а мы на киев.
Михаил Кадничанский:
- И на нато и сша.
Михаил Кадничанский:
- И мы вас  паложем.
Андрій Якименко:
- Ну, да ладно. Ты умным не станеш. Пошёл в бан, кацапская свинья!

Я, звісно, заблокував цього тупого москаля. Тупого і у прямому, і в переносному сенсі. Не розуміти, що Росію викинули з G20, потім викинули з G7, потім Європа і США надають нам зброю (нещодавній річний звіт президента Порошенка українському народові на засіданні Верховної Ради), потім додаткове посилення санкцій і т.д. Я вже не кажу про граматичну тупість цього москво-троля Каднічанского: розділових знаків нема, неграмотні письмові звороти, неправильно написані слова тощо. Хоч вигукни: "А ще має таку інтелігентну зовнішність і костюм одягнув!".

Цей троле-бот цілком відображає всю російську державну систему відносин внутрі і зовні Росії! Чого варті підлі, хамські, свинячі ескапади Чуркіна (представник Росії в ООН) і Лаврова (міністр МЗС РФ)!

Отак за 20 хвилин тривалости письмової розмови можна визначити хто твій друг, а хто свиня москальська і смердюча!

На світлині: Михаил Кадничанский, фото з його профілю у соцмережі ВКонтакте.

07 червня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: