Перекласти (Translate)

07 червня 2015

СИМВОЛИ І ЗНАКИ (порада Порошенку)

СИМВОЛИ І ЗНАКИ
(порада Порошенку)

Рік тому у день інавгурації Петра Порошенка на червоній урочистій доріжці впав знепритомлений солдат.

Мій допис на своїй Фейсбук-сторінці річної давнини.

Архівне, Фейсбук, Андрій Якименко, 07 червня 2014 року:

«СИМВОЛИ І ЗНАКИ
(порада Порошенку)

Ні, я не забобонний.
І не вірю в знаки.
"Знаки" я сприймаю як символи Ідеології і Віри.
Це як прийти до гурту друзів у вишиванці.
Або як Тягнибок і Тима за першої депутатської каденції (здається, 1994 рік?) з'явився з іншими націоналістами на перше засідання Верховної Ради у камуфляжі.
Демонстрація ідеології і віри.
"Знаки" Януковичу (яйце, двері і вінок) насправді нічого б не означали і забулися б усіма, якби не Перемога Віри!
Перемога під час Революції завдяки Ідеології.
Тому падіння зброї біля Порошенка (який жах - біля, не за ним чи до нього!..) є знаком для тих, хто в них вірить.
Хто каже: кінець війні, хто каже: Україна втратить зброю (армію).
Ну, просто Глобська астрологія...
Дивно, який є товстезний прошарок суспільства, що вірить всій цій маячні!
Втім, на місці Порошенка я б цим знаковірам дав би ще один знак.
Я би перевів би того хлопця, що випустив карабіна з рук, до іншої військової частини.
Не місце слабакові у президентській урочистій варті.
І тлумачте всі цей "знак" як хочете.
Навіть підкажу: перший знак "падіння зброї" - стерто нанівець.
На порох!
:)»

07 червня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: