Перекласти (Translate)

20 квітня 2017

Я - У ЧОРНОМУ СПИСКУ ЯРОША або СМЕРТЬ ВОРОЖИМ ШПИГУНАМ!

Я - У ЧОРНОМУ СПИСКУ ЯРОША або СМЕРТЬ ВОРОЖИМ ШПИГУНАМ!

На ВКонтакте є така спільнота "Дмитро Ярош - Україна понад усе!". Сучасна патріотична назва. Патріотичні прапори у профілі. Українська мова у дописах. Але я майже на 100 відсотків переконаний, що Ярош цієї спільноти не створював. І навіть жодного разу на неї не заходив і не зна про її існування. Оця спільнота мене забанила, внесла до Чорного списку. Нібито за образу, гм. Цю спільноту створено агентами Луб'янки. Я це своїм національним нюхом відчуваю!

Втім, я б не писав цього свого допису, якби не був ідеологічним контррозвідником. За середньовічної Західної Европи я би був інквізитором. Тому, що я вірю. А віруюча у свою справу людина з півслова чи піврядка бачить ворожого розвідника (тут більш пасує - шпигуна), відьму, єретика.

Ну, от погляньте:
1. Несправжні, подвійні імена профілю (Олеся Олеся).
2. Крики про генералів, які зажерлися, і сидять у теплі, в той час, коли "наші ріднесенькі хлопчики" мерзнуть у полі, в степу.
3. Обов'язково - згадка про наші поразки під Дебальцевим та Іловайськом. Винні, звісно, "кабінетні генерали, які за ці поразки отримали ордени". Ні, не російська армія винна, не Путін, не Російська федерація! Обов'язково винні генерали, генштаб, його керівник Муженко, "президент-барига" Порошенко (на вибір, або всі вкупі).
4. Інколи додається лемент "скільки можна терпіти?!" із логічним висновком "геть цю владу!".

Ні, я розумію, що армія, генштаб і генерали могли зробити, і робили, помилки. Я розумію, що в генштабі в кабінетах тепло, нема снігу і морозу (бо як скоцюрбленими пальцями друкувати на клавіятурі текст?). Але я також розумію, що війна - не цукор і не мед, що є статут, є місце служби, є добова варта, охорона об'єкта, сектор відповідальности і т.д. У шанцях також сплять, і в бліндажах, не на перинах. На війні і вбити ж можуть! Таке життя... То в цьому винні генерали, влада й президент?! Я вже не кажу про світлину "хлопчиків ріднесеньких", що долі сплять. Хто й де її зробив? якщо на передку, то хто дозволив знімкувати? тощо.

Приблизно все це я під дописом і виклав лаконічно. Мовляв, чого ви дурите народ? Чого ви провокуєте людей валити "гадів-генералів"? Результат ви знаєте - мене блоковано було.

Отак я опинився в бані цієї "Ярошевої" спільноти, що означає - у списку ФСБ на арешт активістів (не сумніваюсь аніскільки!), коли завдяки Подвійним Лесям Росія (не дай, боже) скине наших генералів, президента, знищить Україну перемогою у цій війні.

Висновок який ми маємо зробити?

Виявляйте шпигунів, пропагандистів, агітаторів Росії! Знищуйте щурів - рознощиків ідеологічних мислевірусів, хвороб, недуг українського суспільства!

Смерть ворожим шпигунам!

20 квітня 2017 року


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: