Перекласти (Translate)

04 квітня 2017

ПРО ВІРУ І ПРОКЛЬОНИ або ПОМИЛКА ПАТРІОТІВ

ПРО ВІРУ І ПРОКЛЬОНИ або ПОМИЛКА ПАТРІОТІВ *

* допис 08 лютого 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

"Перша людина, що пожбурила лайку замість каменя, була творцем цивілізації" (Зіґмунд Фрейд).

Нещодавно я телефонічно розмовляв зі своїм Фейсбук-другом Андрієм Бутом (Андрій Бут).
Це реальна людина, яку я знаю по дніпропетровській націонал-патріотичній діяльності.
Щоправда, Андрія Бута я визначаю як драгоманівця, а не донцовця.
Але як до патріота я з повагою до нього ставлюся і прихильний до його дописів у Фейсбуці.
Під час телефонічного обговорення з Андрієм Бутом загально- і конкретнополітичних питань я запитав його як він розглядає і оцінює мої, Андрія Якименка, дописи на Фейсбук-сторінці.
Андрій Бут позитивно оцінив ідеологію, логіку моїх матеріялів, доступність викладу тощо.
Тобто, я отримав зайвий доказ правильности моєї національної думки, нехай і від драгоманівця, у чому - у правильности своїх публікацій і вчинків - я ніколи не сумнівався.

Але, каже Андрій Бут, є не дуже правильним лаяти і матюкати непатріотичних коментаторів.
Неправильно все це, мовляв.

От він сам, каже Андрій Бут, спокійно та аргументовано переконує своїх опонентів без лайливих слів, і це, як запевнив мене Бут, приносить свої плоди і не відштовхує опонента.

Для мене ж - Андрія Якименка - сама постановка питання викладати Національну Ідеологію з урахуванням якихось примітивних, навіть ворожих Нації, "інтересів" опонента, щоб "не відштовхнути його" є геть незрозумілою шаманською практикою!

Ну, як можна "переконати", скажімо, юдея, що Мухаммад є посланець Аллаха чи переконати мусульманина, що Ісус є сином божим, коли мусульманин вірить, що Бог (Аллах) не був ніким народжений, не має дітей і товаришів, є вічноіснуючою сутністю!

Тобто, значна кількість українських патріотів досі не втямила, що ідеологія базується на вірі, а не логічних доводах!
І це є їхньою глибокою помилкою.

Сперечатися і логічно доводити свою правоту можна лише у межах певної ідеології, певного віровчення, але ж ніяк між прихильниками різних вір!

Виходячи з моєї тези, яку я вже багато років поширюю світом, що "Націоналізм є політична релігія", я цілком і беззастережно переконаний, що нікого ніяким чином ніколи не вдасться ніякими "логічними аргументами" переконати у своїй правоті!

Віруючу людину переконати неможливо!

Будь-кого можна лише навернути у свою віру!

Навернення здійснюється шляхом поширення, оприлюднення своєї Ідеології та Віри, а вже кожен слухач, співбесідник або читач у силу свого рівня освічености, культури, розуму та інтелекту, в силу притаманної йому готовности власне вірити, тобто беззастережно і бездоказово сприймати постулати Віри і висновки з них, виходячи з генетичної здатности до віри, спонукуваний власним досвідом, внутрішніми (прожите життя, родинне оточення) та зовнішніми (країна проживання, політика у широкому розумінні) тощо обставинами, повторюю - кожен тоді або навертається і всім серцем і душею приймає почуте, тобто починає в це вірити, або відкидає геть прослухане як дурню і нісенітницю!

Той, хто у коментарях до моїх дописів заперечує мою Ідеологію, висловлює категоричну незгоду, кпинить чи глузує зі Святих постулатів Віри, що їх я пропагую, той є прихильник іншої віри, отже той є невірний, той є ворог Нації!

І так само, як у кожній релігії існують прокльони як спосіб завдати шкоди невірному, душевної шкоди (про завдання явно фізичного зла не йдеться), так само й у політичному "дистанційному спорі" (Фейсбук та інші соцмережі) існують подібні "прокльони".

Але ж клясти потрібно так, щоб стало невимовно боляче для ворога!
Зрозуміло, що переважно світські (на противагу релігійним) опоненти в спорі не сприймуть "прокльонів" на кшталт "щоб ти до раю не потрапив!" чи "чорт тебе візьме до пекла!", бо така лайка ним не сприйметься за власне лайку.

А от смачний матюк світському невірному досягне мети!
Дошкульна світська лайка невірному світському дегенератові зруйнує його душевний спокій і навіть завдасть фізичного зла!
Що доказується чисельними "відплатними" погрозами мені в коментарях та на електронну пошту від невірних.
Так ворогові й треба!

Але, коли одна моя прихильниця із докором закинула мені лайливість, що її я допускаю у відповідях ворогам - мовляв, нечемно все це й некультурно - то я їй відповів: усе це тимчасово.

В епоху перемоги Нації не буде потреби лаятись на ворогів.
Їх буде просто знищено - чемно і культурно.
Знищено фізично.
Без лайки.
З посмішкою на вустах!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: