Перекласти (Translate)

29 листопада 2017

СУКА, ЯКУ Я ЗАБАНИВ

СУКА, ЯКУ Я ЗАБАНИВ

Оця Катья Іванова (Катя Иванова, рос.) - сука. Ні, не так. Оця Катья Іванова - сука, яку я забанив. Катья Іванова працює журноліздкою в телеканалі СТБ.

Писала мені в приват (російською, до речі), щоб я взяв участь у якійсь шоудебільній програмі. Від програми я відмовився, звісно. Там нічого державно-національного нема. Тому й мене у програмі нема. Але Катью зачепила не так моя відмова, як моє здивування чому на всеукраїнському телеканалі працюють російськомовні Катьї.

Коли я опублікував суспільству наш діялог (допис "Змоскалений телеканал") сука-Катья поскаржилася до Цукерберга на Якименка: обзивають москалькою, мовляв. Вирахував я, що скарга була від суки-Катьї, тому що дурень-Цукерберг мене забанив на Фейсбуці на 30 діб. Пусте! Трохи відпочину від подібних сук-кать і повторно поширю видалений допис. Не вперше ж!

Але чомусь мені здається, що сука-Катья гнівалась на мене за мою діяґнозу. Ну, я великий фахівець у діяґнозах сукам-Катьям. І, здається, що менструальний синдром Катьї - то причина її гніву і психозу...

Заведи собі дружка! Ну, хоча б із крамнички "Клубнічка". Це тобі моя порада, суко-Катья. І спаде тобі симптом невтішеного тіла і душі!

:)

29 листопада 2017 року