Перекласти (Translate)

29 листопада 2017

УКРОХРОБАК

УКРОХРОБАК

Ті, хто щоразу до ладу і без украплюють у розмову, бесіду єхи-и-и-и-дненьке питаннячко "А Ірина Фаріон же була комуністкою?.. То як ви ставитесь до її переродження у націоналістку? Коли вона була щира?", - ті, хто таке робить, є або тупорилим ремигаючим бидлом, або москво-кремле-провокатором, провокатором щиро антиукраїнським, або професійним ГРУ-ФСБ агентом.

Моя б воля, я витягнув би з кобури нагана (так, ще того, "революційного" нагана), повільно випростав би праву руку уперед, звів би курок, примружив би собі ліве око, прицілився б паскуді межі очі і неквапом, спокійним голосом сказав би: "Зара ти взнаєш!". І натиснув би на спусковий гачок. Не жартую. Тому, що справжнім мотивом цього "цікавого" є не взнати правду, а внести розбрат і сум'яття в душі ідеологічно незміцнілих українців.

Коли кілька років тому постала тема "А Фаріонка - комуністка!" (стрічав таку "форму" ствердження), я одразу зрозумів, що тему роздмухує російська П'ята колона (на кшталт нинішнього Гордона). Тому, що для мене особисто була єдина відповідь: "Ну, і що?", - знизавши плечима. "А я був комсомольцем, раніше того піонером! І навіть нині стверджую, що тоді (тоді!) носив червоний галстук з гордістю!". Така була епоха, система виховання, такий був дитячо-підлітковий шкільний Совок. Для всіх, не тільки для мене. І я навіть щиро вірив, так, по-"дитячо-шкільному" вірив у правильність "красно-галстучної" ідеології та поведінки. Ну, і що? Тепер я - націоналіст!

А, до речі, вам відомо, що юдей Савл люто переслідував перших християн? Але він навернувся, увірував у Христа Ісуса. І тепер мільярди людства вірять у того Христа, якого нам "намалював" святий Павло - той Савл, що навернувся! Читайте "Діяння святих апостолів" - розділ в Євангелії. І, до речі, прискіпливі дослідники християнства навіть заперечують його, християнства, існування! Павлінізм так, мовляв, знаємо, ця віра пішла від Павла. А що лишив по собі Ісус нам достеменно невідомо, бо не лишилось записів під час його життя!

Тому для мене ніколи не було проблемою "комуністичне" минуле Ірини Фаріон. Тому, що її "комуністичне минуле" якраз і підточувало тодішнє комуністичне життя Союзу, бо інакших легальних способів доточити комунізм тоді не існувало!

Читаю "Вголос", 27.11.2017:

"Кореспондент:
- Відомо також, що перед розвалом СРСР ви вступили до КПРС. Тепер ви - націоналістка і живете українізацією. Як це пояснити і пов’язати?

Ірина Фаріон:
- Є книга, видана 1999 року, де я описую епізод спілкування зі своїм святим учителем, тодішнім секретарем партійної організації Теофілом Комаринцем. Він пропонував мені вступити до КПРС, а я реготала і запитувала, для чого мені це потрібно. Професор пояснював: щоб знищувати їх ізсередини.
Я таки вступила. А знаєте, що ми зробили? Випустили газету, присвячену Василеві Стусу! Далі засідала партійна група, мене звинуватили в націоналізмі, в тому, що "знайшла якогось концтабірника і присвятила йому цілу газету". Це був 1988 рік. Наступного року моя історія з КПРС закінчилась.
Теофіл Іванович був першим секретарем, який українізовував філологічний факультет. Він відродив кафедру фольклористики на місці кабінету наукової комуністики. Він у прямому значенні з допомогою священиків, які прийшли до університету Франка із кадилами, викурив комуністів з того кабінету. Тому, якщо членство у КПРС - найбільший мій політичний гріх, то ці люди публічно називають мене святою".

Як бачимо, Ірина Фаріон - "святий хробак"! І цей хробак точив підвалини Совка! Укрохробак! Спецслужби це назвали б роботою під прикриттям. Полковник Ісаєв - той, що штандартенфюрер СС Штірліц (совкового віку люди пам'ятають) - теж був хробак! Не чую осуду полковника Ісаєва!

Тому, українці, облиште ялозити цю миршаву тему! Діяння й вчинки Фаріон - нам доказ українства її, чести, щирости і правоти!

29 листопада 2017 року