Перекласти (Translate)

11 лютого 2018

НАВІЩО МЕНІ ВОРОЖІ РЕСУРСИ

НАВІЩО МЕНІ ВОРОЖІ РЕСУРСИ

Андрій Якименко, 29.01.2018, коментарі у Фейсбуці:

«- Adam Viter, ви починаєте засирати мою сторінку. Вже неодноразово пишете про мене дурню. Якщо продовжите - я вас забаню і питання вирішиться враз.
На ваш коментар:
1. Дуров не працівник ФСБ. Так, на нього тиснуть навіть за кордоном і він змушений був блокувати інформації з нещодавнього Ірану (там майже Майдан проти ісламістів). Я навіть думаю, що то ФСБ на Дурова тисло. Але стверджувати, що він є ФСБ-агентом - то дурня. Ви твердите інше? Докази в студію!
2. Я розумію, що нас усіх (і вас, і мене) усі соцмережі "контролюють" через алгоритми новин. Але один бере за правду все, навіть з російських сайтів точка.ру, а інший там публікує проукраїнський коментар. Ну, от як я, до прикладу. Різна мотивація, різний алгоритм дій на чужій території.
3. Я знаю і переконаний, що нашу ідеологію слід поширювати на будь--якому ресурсі, що я і роблю. У тім числі на Телеґрамі.
То в чому справа? "І Якименко туди ж"... Куди туди ж? Кому туди ж? Чого туди ж? Навіщо туди ж? Яким чином туди ж? Що за маячню ви тут вивергаєте? Вам не здається, що маєте кашу в голові?
Ну, з таким же успіхом "звинуватьте" російську пропагандивну машину, яка лізе "туди ж" не лише у себе, в Росії, але й в України, навіть у Європі, та навіть у США!
Туди ж його за коромисло, одним словом...
Ну, Адамик, ну ж, Вітер...
:)

- Тут Pavlo Koma, мені почав цілу серію дописів проти месенджера Телеґрам укидувати. Не тямить хлоп, що це до часу, поки я йому це дозволяю. Хлопу ніяк не допре, що нас навіть на Фейсбуці американці читають, навіть все приховане. Сноуден - як доказ. А користуватись українці, націоналісти тощо мають усіма сучасними продуктами поширення інформації, проукраїнської інформації, навіть якщо це ВКонтакте чи Одноклассники. Яку мету собі ставить Кома, ще неясно. Якщо йому Телеґрам штрикає в одне місце, то до чого тут моя сторінка?
Ви зрозуміли, Павле Кома?!».

Роз'яснення від Андрія Якименка:

Українська держава програЄ ідеологічну війну, на жаль. Так, Перемога буде за нами! Але нині в галузі пропаганди як внутрі країни, так і поза нею - суцільний морок, втеча, боягузтво і капітуляція! Мінстець (міністерство інформації, очолюване Стецем) ні до біса не годиться! Розігнати к бісу! А я б іще б і розстріляв! За тупе, недбале ставлення до агітації та пропаганди, до ідеологічної роботи з масами під час війни. Хоч би вчилися у Сталіна чи Гітлера, придурки! Та хоч зараз би у Путіна училися б, козли! От де витонченість державної діяльности в ідеології та пропаганді!

Тому я, заповнюючи прогалини, що їх вчинила Україна як держава, інколи і на ворожих, в основному російських, соцмережах і сторінках вкидую націонал-українську ідею, глузую з рашопропаганди, пишу правду ворогам, сію ідеологічні зерна, що колись дадуть плоди!

10 лютого 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: