Перекласти (Translate)

02 травня 2018

МУСТАФА І ДДД

МУСТАФА І ДДД

Фейсбук ще продовжує писати про "міжнаціональну розбірку" на Бесарабці у Києві, коли чеченці дали в пику пуштуну Мустафі. Суспільство розділилося: хто підтримує і співчуває Мустафі, хто каже, що дістав він по заслузі. Обидві сторони пояснюють свою позицію націоналізмом, не називаючи його. Мовляв, бити пики в Україні один одному можуть тільки українці! Ги.

Я ж цікавлюся подією як автолюбитель. Національного питання тут нема, бо українці тут не постраждали. Тому ця сторона питання не так мені цікава. А от ПДР (правила дорожнього руху)...

Я передивився всі доступні ролики як лупцювали Мустафу, як їхали машини. Роликів не так багато, але вже немало перепоширень, кожен знайде. І що я бачу?

Так, кубик-мерседес з чеченцями-хамлами намагався влізти в ряд до Мустафи, якраз перед його автівкою. Але нам Мустафа уже писав, що він не любить хамства на дорозі, тому... навмисне їм перегородив дорогу. Дивлюся, як чеченці хамськи перелаштовуються в правий ряд, одразу за машиною, що перед Мустафою. Так, бидло на дорозі! Чеченці-москвичі. Таких слід пиз... бити й бити, щоби кров'ю сцяли! Передня перед Мустафою автівка поїхала вперед, чеченці грубо лізуть в правий ряд. І Мустафа... тисне на газ, випереджаючи маневр чеченців! І... зупиняється, щоб розібратися з бидлотою. Бидлота стала теж, але не знала, що Найєм - нардеп. Що було далі кожен знає, ги.

І сьогодні (02.05.2018) Найєм пише у Фейсбуці:

«И по сути конфликта. Я не считаю и не согласен с мнением, что надо было уступить. Сколько раз вы затыкали себе рот, чтобы не нарваться на очередного нарванного парня из машины сопровождения? Сколько раз вас материли парни из дорогих машин, а вы, потупив глаза, делали вид, что не замечаете? Как часто вы возмущаетесь наглости и хамству участника движения, но заметив машину сопровождения, тихонечко притормаживаете, чтоб не случилось чего. А сколько раз такие идиоты обкладывали матами ваших жен, детей и родителей?
Это жлобство и бычество подкормлено вседозволенностью, уверенностью в безнаказанности, которые вы сами взращиваете. Конечно, унизительно и больно быть избитым или получить по челюсти. Но кто вы глазах своих детей, близких и родных, если такое позволяете по отношению к себе? На кого рассчитывать им, когда их пошлют, нахамят или подрежут? Своей уступчивостью вы предлагаете им проглотить и смириться, что жизнью правят нарванные парни на «кубиках», а не взаимное уважение и человеческое достоинство.
Я против такого. У меня не было желания устраивать драку в центре города на проезжей части. Но промолчать, проехать, ругнуться себе под нос и проглотить очередное унижение считаю неприемлемым. Закон на нашей стороне. Этот процесс должен быть открытым и стать примером для всех. Сейчас у меня к нему масса вопросов. В остальном я в порядке, говорить, читать и, к сожалению, улыбаться пока больно, но это временно и должно пройти.».

Послухай, Мустафо, мене, що я скажу!

Я, багаторічний автолюбитель:
- ніколи не опускав очі долу від автохамства
- ніколи не чув від водіїв лайки
- ніколи моїх рідних не матюкали
- часто бачив хамство й бикування на дорозі
- часто бачив порушення всіх правил водіння і мене, бувало, підрізали...

Але чому так було зі мною і протилежне ти зазнав? Тому, що я дотримуюся правила Трьох Д: Дай Дорогу Дурневі!!

Я завжди пригальмовую, коли тупий баран без мого дозволу влізає у мій ряд (коли людина проситься, а я не проти, то взаємна ввічливість завжди перемагає)! Я знаю, що бидляче рило колись вискочить на стовп! І нехай то буде стовп, а не моя автівка!

Ти захотів помірятися х... членом, маючи значок нардепа? Тепер ти знаєш, що твій статус - нуль для дурня на дорозі! Нехай посадять їх за хуліганство. Але якби ти був без документа депутата, то я б ще подивився чи ти натиснув би на газ!

Коротше, Мустафо, у ПДР нема такого правила Трьох Д. І правило таке було народжене, коли один баран з другим не розминулись на колоді через річку!

02 травня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: