Перекласти (Translate)

02 травня 2018

КАТЬКА-ДУРЕПА

КАТЬКА-ДУРЕПА

ФСБ настільки нетямуща організація, що аж не дивно, що Росія вже тріщить по швах. Цілковитий тупий непрофесіоналізм! Я вже збився з ліку скільки мені то на месенджери, то на електронну пошту присилалося листів любовних та пікантних картинок з млосним, з придихом, благанням звабливо вигнутої дівки: "Зайди на посилання, голубе!". Ага, знайшли дурних, щоб я ваші вірусні посилання відкривав, бовдури! Яка ви спецслужба, що навіть українських гасел-символів не знаєте? Катька ваша в ступор випала, але так відгуку мені і не сказала... І граматичні помилки за вас, що, я мушу виправляти, телепні?! Коротше, міняй платівку, майоре! Нецікаво вже! Випробуй мене якимсь іншим способом, придумай сам!

Примітка: міжнародний телефонний код +7 то є Росія.

:)

02 травня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: