Перекласти (Translate)

13 червня 2018

НАРЕШТІ!

НАРЕШТІ!

Пам'ятаю ще час, коли за антиросійські коментарі мене свої ж "укрАінцы" затюкували до рівня підніжного корму, а то й могли заблокувати днів на тридцять завдяки Цукербергові... Я на Фейсбуці з 2013 року.

Пам'ятаю, коли до мене підходили рухмани (ну, члени Руху, тоді ще Руху "за перебудову", а я був членом УГС - Української Гельсинської Спілки) і шепотіли мені на вухо: " Андрію, ну, не кричи ти про державну незалежність [гм, 1989-1990 роки, друзі!], не згадуй москалів своїх, іще не на часі!".

Пам'ятаю, як мене обзивали провокатором, агентом КҐБ (так-так, тоді ще Союз існував, і навіть трохи згодом!), потім надто радикальним, потім націоналістом (але тоді, на початку 1990-2000-х років це ще була лайка!), потім фашистом, потім нацистом, тепер, ги-ги, порохоботом...

Пам'ятаю, коли я у 2014 році після вже фактичної анексії та окупації Криму (весна-2014) написав статтю у Фейсбуці з ідеєю, що російський нарід має таку вдачу - загарбувати, нищити усе довкруг і це буде вічно, бо москалів не зміниш, така в них ментальність, такий характер. Це припинеться тоді, коли ми знищимо всіх москалів разом з їхньою державою. Наприкінці статті я написав: "Смерть росіянам як російському народу! Смерть Росії як державі!". І мене... не було забанено!

Так, виховали ми, націоналісти, українців! Я цим пишаюся, бо теж доклав до цього руку! Ми показали українцям хто в них ворог! І українці навернулися, увірували в нашу віру!

Ось, свіже із Твіттера. Градус напруги між народами зростає! Це дуже добре! Москалів пече, що колишній раб повстав. Українців починає захльостувати гнів і ненависть до москалів за століття визисків, ганьби, принижень і наруги... Автор твіту непокоїться: "Чим все скінчиться?".

Я же скажу: "Нарешті!". Нарешті ми збудили українців з національного летаргічного сну! І я знаю, що скінчиться усе добре!

Це буде наша Перемога! І тоді з глибоким задоволенням, як все скінчиться, я, стомлений, зітерши піт і пил з лиця, промовлю: "Руїнами Кремля я радий до нестями!".

13.06.2018, ©Андрій Якименко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: