Перекласти (Translate)

13 червня 2018

ДЕНЬ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ФАШИЗМУ

ДЕНЬ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ФАШИЗМУ

13 червня - День звільнення міста Маріуполя, Донецька область, від фашистів. Саме 13 червня 2014 року українські військовики та добровольці вигнали з міста російських фашистів та інших терористів і малоросійських зрадників-колаборантів.

Можемо цілком справедливо цей день вважати Днем звільнення Маріуполя від фашизму! А ще раніше, 11 травня 2014 року, маріупільці масово проголосували на "референдумі" про створення "ДНР" - терористичного псевдодержавного проросійського бандоутворення "Донецкая Народная Республика".

Маріупіль і цей день 13 червня мені близькі, бо у Маріуполі досі живуть мої прямі (двоюрідні) і непрямі (через шлюбне родичання) родичі. І вони мені розказували як на "референдум" 11.05.2014 масово йшли радісні люди, вистоювали величезні черги, свідомо голосували за "ДНР", тварюки!..

Маріупільцям ніколи не змити ганьби із совісті своєї і з рук своїх крови українців, що загинули за незалежність і соборність України, вириваючи вас із російських лабет! І на вас, приазовські зрадники, буде ця пляма зрадництва червоніти вічно! Ви зможете змити ганьбу російсько-фашистських перекинчиків тільки виховавши молодь і своїх дітей українцями!

Я останнім часом часто був у Маріуполі, востаннє минулого року (літо-2017). Я знаю настрої у Маріуполі. Я знаю, що півміста все чекають Путіна і танків із Росії... Якби я мав можливість, я б півміста потопив би в морі!

Але Україна надає вам шанс, мешканці міста. Наверніться в українство! І тоді ви матимете змогу й честь першими зробити постріл з танку по Москві!

13.06.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: