Перекласти (Translate)

28 вересня 2018

ДУРНА ВІВЦЯ ПРО ВЕЛИКУ КНИГУ

ДУРНА ВІВЦЯ ПРО ВЕЛИКУ КНИГУ

"Я не читала, но осуждаю!" (©міністр культури СССР Фурцева, міністр 1960-1974, життя 1910-1974)

Тут одна дурна вівця Міщенко не купила синові гітлерів "Майн Кампф". Мотивувала Бабиним Яром, рудим волоссям сина, тим, що вона дочка комуніста, та іншою комуно-совковою смердючою маячнею. Мені так здалося, що останнім, що вона є дочка комуніста, ця вівця Міщенко просто пишається.

Там у коментарях один знавець пише, що читав "Майн Кампф", книга нудна, особливо після "Надлюдини" Ніцше. Радив усе-таки не обмежувати сина у знаннях.

Поправді кажучи, я з коментатором, що "Майн Кампф" нуднувата книжка, згоден. Чи то переклад російською такий важкий? Видати б "Майн Кампф" українською! От "Коран" же в українському перекладі Якубовича видано ж. А нуднуватий "Майн Кампф" на тому ж рівні, як і Біблія чи Коран, в яких трьох цих книжках біографічні оповідки переплетено з притчами, напучуваннями, фантастикою, моралізаторствами (у позитивному сенсі!) і т.д. Але одне об'єднує ці три Книги - Ідеологія! Маю на увазі ідеологію як стрижень кожної книжки, хоча зрозуміло, що ідеології цих книжок є різні.

І якщо тупа вівця Міщенко не прочитала повністю жодної з цих книг (а я запевняю, що не прочитала! а з "Майн Кампфу" знає тільки назву та прізвище автора!), то фактом відмови купити синові гітлерів "Майн Кампф" та своїми курячими поясненнями чому цю книжку навіть не можна погортати, ця Міщенко-вівця нічим не відрізняється від Фурцевої!

Додаток:
Допис вівці Міщенко. Копія, бо кнопки перепоширення вівця не встановила.

Ярослава Олегівна Міщенко, 28.09.2018, Фейсбук:

«Я сыну вообще-то не отказываю. А если хочу отказать, то бегом звоню подруге, которая вырастила хорошего сына и ни в чем ему не отказывала, чтоб она меня убедила, что ребенку не надо отказывать. Но такой вот диалог поставил меня в тупик.
Ваня утром:
- Мама, купи мне книгу "Майн кампф".
- Не буду - покупай за свои.
- Почему?
- Потому, что если я буду тратить деньги на такую мерзость, то Бог заберет возможность зарабатывать.
- А рациональные аргументы у тебя есть? - это его излюбленная фраза.
- Да, - говорю. - Но сначала еще один эмоциональный. Вот в эти дни будет годовщина Бабьего яра. Во время оккупации живи мы  в то время у нас были бы все шансы  остаться там, пройтись с колонной или быть расстрелянными.
- Почему?
- Потому что у тебя рыжая голова. А это даже у меня вызывает у подозрения и вопросы к свекрови насчет вашей родословной. А сыны Рейха не изучали бы твою генеалогию.
- А тебя за что там бы положили? - интересуется он.
- Ну я дочь коммуниста. И патриотка. Сейчас я считаю нацизм абсолютным злом, а тогда я б его просто ненавидела. Так что...
- Ладно, мам. Майн кампф - просто история. Чего ты не хочешь купить.
- Давай   ты сначала изучишь последствия нацизма.
- Я изучал...
- Нет. Изучишь так, чтоб сдать мне экзамен. А потом будешь изучать его основателей.
- А если изучу последствия, то ты купишь мне?
- Посмотрим...
ХХХ
Он, конечно, не обиделся. Очень так по-мужски, так философски реагирует на мои отповеди. Попрощались нормально. Но я принимаю аргументы, почему не надо покупать книгу. Советов купить не надо. Это принципиально.»

28.09.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: