Перекласти (Translate)

22 жовтня 2018

ДРУЖБАН

ДРУЖБАН

Дружив я тут на Фейсбуці з лікарем-фахівцем з пухлин з Інституту Раку Андрієм Ганулом. Він мене зі святами, з уродинами вітав, я відповідав. Усе так чемно-ґречно відбувалося...

А потім дружбан і роздружбанився. А причина? А причина, що я йому пояснив: це мені вирішувати кого мені читати, навіть з ворогів. А моя ідеологія - на моїй Фейсбук-сторінці, а не в моєму читацькому списку. Але дружбан, мабуть, вважає, що юрист-політик, тобто я, може лікарю-дружбану радити як вирізати ракові пухлини, бо сам лікар-дружбан лізе у політичні та ідеологічні справи, де він не тямить нібельмеса...

Е-е-е, ні, друзі! Я вважаю, що всілякі дружбани ганули нехай лікують у людей пухлини, і свою пухлину мозку теж нехай лікують. Бо такий лікар-порадник у політиці - як радник-автослюсар на операції пухлини мозку в цього Ганула!

:)

22.10.2018





Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: