Перекласти (Translate)

26 квітня 2017

ПОЛІЦІЯ СТАЄ НАМ БЛИЖЧОЮ

ПОЛІЦІЯ СТАЄ НАМ БЛИЖЧОЮ

Категорично заперечую верещання й лемент всепропальщиків та зрадофілів про відсутність змін у державі! Так, не все одразу робиться. Ці сектанти Секти зради самі народилися не відразу, а на 9-й місяць "після того"...

Зокрема, практично бачу зміни у поліції, принаймні у поліції патрульній. Набрали туди хлопчиків-дівчаток молодих-зелених і... все змінилося на краще! Нема того совка, тих грубощів і лінощів минулої міліції. Нема череванів, п'яниць, хабарників, дурних і, взагалі, уродів, телепнів та довбнів.

Тепер, крім всього іншого, поліцію ми можемо прикликати не тільки подзвонивши на 102, але й натиснувши червону кнопку!

Ось, пропоную тим, хто має смартфона. Андроїд-програма "Моя поліція". Чудова річ! Я спробував її практично.

Завантажити:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.noosphere.mypolice .

Розробники пояснюють:

"Додаток працює в місті Дніпро, з управлінням патрульної поліції міста Дніпро!

"Моя поліція" - це мобільний додаток, який створює платформу для комунікацій органів поліції і громадян.

Користувачі мобільного додатку можуть:
- швидкий виклик патрульної поліції дотиком завдяки функції “SOS”;
- оцінювати роботу патрульних поліцейських за номером жетону;
- спілкуватися з поліцейськими мовою закону;
- знаходити найближчі відділення поліції та медичної допомоги;
- отримувати актуальні новини поліції.

Нова поліція - сучасна комунікація."

Не жарт - моя поліція мене береже! *

Рекомендую цю програму всім!

На світлинах:
Про андроїд-програму "Моя поліція" (з PlayMarket), мій відгук на Маркеті про цю програму.

* Радянський віршик-анекдот (російською):
"Моя милиция меня бережёт!
Сначала посадит, потом стережёт!".
😊
Запевняю - цей віршик вже є атавізмом (©проф. Преображенський, к/ф "Собаче серце"), атавізмом (тобто, тим, що відмирає) в сучасних умовах, для нашої Національної поліції!

26 квітня 2017 року


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: