Перекласти (Translate)

03 липня 2017

БАРАНИ З ФСБ

БАРАНИ З ФСБ *

* допис 17 червня 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

"Просим пана до гілляки!" - упівсько-галицький анекдот про те, як вішали москаля чи ляха на смереці. Тобто, чемно і культурно...

От мені здається, що в ФСБ чи ГРУ Росії начитались наших анекдотів.
Я й так знаю, що я, як "екстреміст", перебуваю у списках ФСБ на затримання при перетині кордону Росії.
За російськими законами я - інтернет-екстреміст. Ну, як і заарештовані й підсудні росіяни і кримці, яких шукають по соцмережах ольгинці-ФСБівці. От спробуйте щось написати добре за Україну чи погане про Кримнаш. Враз відловлять за IP-адресою!

Отак і щодо мене.
Начитались моїх дописів і коментарів, побачили мої кримські світлини й ролики - і закидали мене рекламою про Крим! Тут тобі і файно буде, і готельні знижки, і приїдь разом із сім'єю, дітьми і дружиною!

Еге, шукайте дурня!
Ви там усі в ФСБ працюєте баранами? Чи серед вас і кози водяться? "Просим пана до гілляки!" - на це ви натякаєте?
Біса лисого поїду я до Криму!

Відпочину у Криму, коли заберемо його назад додому - в Україну!

19 травня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: