Перекласти (Translate)

04 вересня 2017

ДИКА ОЛЯ ГОЛОВИ ФІЛАТОВА

ДИКА ОЛЯ ГОЛОВИ ФІЛАТОВА

Боря Філатов, міський голова Січеслава (нині тимчасова назва міста Дніпро) має секретут... -тарку-помічницю Олю, прізвище якої Дика цілком відповідає її суті, ги.

Ця Оля Дика за Епохи Коломойського-Корбана-Філатова (пам'ятаєте цих "спасітєлєй Днєпра"?), коли я вперше написав про цю ПриватКоманду (2014), почала мене шалено читати (тепер я розумію - Боря наказав). А оскільки Дика дико любить Борю, то ця Оля дико мені гадила у мене на Фейсбуці. Так дико гадила, що я її забанив.

Я щиро ще тоді вважав, що Оля Дика десь працює у Філатова, спочатку в ОДА, згодом у міськраді. Але от нещодавно те, що я узнав, мене і розсмішило, й втішило. А втішився я в тім, що я навіть заочно бачу наскрізь диких оль.

Оля Дика, виходить, геть не має вищої освіти, тільки 10 класів школи. Крім того, ніде офіційно не влаштована, навіть у міськраді. Оля просто має від Філатова готівку у конвертах (див. скрини). Не влаштована ця Оля і в сімейному житті (зустрічається для траху... гм... без зобов'язань, ги).

Але і це не головне. Найголовніше те, що Боря платить за лайно, яке розкидує скрізь Оля (на скринах Погребов - депутат міської ради, опонент Філатова), наймаючи "інтернет-масовку".

А от іще одна цікавість. Виходить, Боря з Олею за працю в соцмережах так забувають заплатити, як Боря місяцями платить нуль висотникам-ремонтникам Центрального моста у Січеславі (в інтернеті є обурлива заява від висотників про багатомісячну затримку в оплаті праці і висотники відмовилися від такого рабства).

Ось яка у Борі дика секретарка Оля Дика!

04 вересня 2017 року