Перекласти (Translate)

20 вересня 2018

МОЯ СТУДЕНТСЬКА ЛЮБОВ

МОЯ СТУДЕНТСЬКА ЛЮБОВ

День народження Фортрану: 20 вересня 1954 року.
Першу програму на мові програмування Фортран скомпільовано і запущено 20.09.1954.
Нині Йому 64 роки.
Мені у січні 2019 виповниться 54.
В Університеті (1982-1987) нам викладали на другому курсі Фортран.
Мені тоді було 19 років.
Викладача Бугрима я не любив.
Крім того, що він цілу лекцію щось бурмотів собі під ніс, він був нездатний викласти предмет як викладач.
Цілковитий нуль.
Я взяв підручник - вже як пекла сесія - і проковтнув його за кілька днів!
Я полюбив Фортран і програмування!
В них - логіка, саме для мого аналітичного розуму.
Іспит з предмета я склав, здається, на п'ять балів.
Фортран - моя студентська любов!
Я люблю Тебе і досі, мій старий, але улюблений Фортран!

:)

20.09.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: