Перекласти (Translate)

23 березня 2017

ЧИ КОРБАНСЬКИМИ МЕТОДАМИ?

ЧИ КОРБАНСЬКИМИ МЕТОДАМИ?*
* допис 23 березня 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

"Чи корбанськими методами?" - таке моє питання до Коломойського, коли я читаю, що Коломойський платив Кучмі хабарі.

Коломойський стверджує, що під тиском Кучми роздав йому через його зятя Пінчука хабарів на $110 млн.

Контрольна комісія Верховної Ради України з питань приватизації (голова комісії Філатов - ліпший друг, товариш і підлеглий Коломойського багато років) звернулася до Генерального прокурора України Шокіна з вимогою розпочати кримінальне провадження за фактами, озвученими на засіданні комісії головою Дніпропетровської ОДА олігархом Коломойським, пише Еспресо.TV, з посиланням на Фейсбук Бориса Філатова.

Отож , дай відповідь, будь ласка, Коломойський, чи корбанськими методами у тебе вимагали для Кучми хабарі?

Я маю на увазі: мішок на голову, руки за спину у кайданки, очі заклеїти скотчем, кинути до затонованого позашляховика і під дулами автоматів вивезти до зони АТО у Піски?

Якщо думаєш, що я кпиню, то запевняю - я серйозно!

Поспитай у Рудика і Величка, вони тобі в деталях пояснять як у них вимагали підписів, зізнань і явок із повинною...

Отож, щоби суспільство знало чи Коломойський "теж страждав" від хабарника-президента Кучми, потрібно знати чи корбанськими методами Кучма вимагав у Коломойського оплати за участь у приватизації державного майна!

14 березня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: