Перекласти (Translate)

07 квітня 2017

З ДНЕМ ЗДОРОВ'Я!

З ДНЕМ ЗДОРОВ'Я!

А нині, до речі, Всесвітній день здоров'я!

Всесвітній день здоров’я відзначається щороку 7 квітня. Це свято увійшло в традицію із середини минулого століття.

Дату святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочено до дня створення Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), а точніше до дня прийняття Статуту ВООЗ.

Статут ВООЗ було прийнято 7 квітня 1948 року, тоді ж на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято (WHA/A.2RES.35).

До 1950 року цей день відзначався 22 липня - у день, коли відбулася ратифікація майже усіма країнами світу Статуту ВООЗ (22 липня 1950), але потім Всесвітній день здоров'я вирішено було відзначати у день прийняття Статуту ВООЗ (7 квітня1948).

На світлині:
Міністр охорони здоров'я України Уляна Супрун попереджає: "В Україні вам здоров'я не знайти, москалі! Тож нєхуй шастать в Україні!".
:-)

07 квітня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: