Перекласти (Translate)

11 вересня 2017

ТУПИЙ ЗАКОМПЛЕКСОВАНИЙ АНТИДЕРЖАВНИЙ УЙОБОК

ТУПИЙ ЗАКОМПЛЕКСОВАНИЙ АНТИДЕРЖАВНИЙ УЙОБОК

Знаєте, а Сталін відправляв до ГУЛАГів та розстрілював навіть Героїв Радянського Союзу. За вчинені ними злочини. Конкретні злочини. У тім числі за ідеологічні, політичні злочини. Злочини проти держави. Тодішньої держави. І якщо тодішня держава вважала, що заперечення провідної ролі комуністичної партії та її керманича Сталіна було злочином, то ув'язнення Героя Союзу було законним! Так, з нинішньої точки зору і моралі то було несправедливо. Але - законно!!

Це я до чого?
Віталія Уманця я знаю із Фейсбука з кінця 2013 року. Я сам став бложити у Фейсбуці з 2013 року. Якраз, коли на Майдані беркут побив студентів (30.11.2013), я став постійно читати Фейсбук і дописувати в нього. І от я побачив статті активіста Віталія Уманця. Тепер він має майже 44 тисячі читачів. Тоді ще набагато менше. Отож, я був згоден з його статтями. І кинув йому запит Фейсбук-дружби. Віталій у звістярі спитав причину. Я відповів, що згоден з його дописами. "Ласкаво просимо на борт!", - відписав Віталій, - "Перевіряв чи ви не бот, яких тут море розвелося". Отак я став Фейсбук-дружити з Уманцем. Щоправда, згодом - може, через рік - він мене видалив із друзів. Та то пусте!

Коли я у своїх статтях "мочив" ПриватКоманду Коломойського, я став "антисемітом" і втратив безліч Фейсбук-друзів, ги. Коли я глузував з дитячих Ярошевих вибриків (ще коли його не вигнали з Правого Сектора), я став "лляти воду на млин Москви", ги. Коли я писав про "новітніх ветеранів ВОВ" Корбана й Філатова, цих "єдінствєннихъ спасітєлєй Днєпра і Атєчєства", мене затаврували як антиукраїнця, ги.

Історія беззаперечно довела мою правоту! Все, що я писав, - збулося! Чому усе, що я пишу, - правдиве і збувається? Тому, що я мислю державними, я мислю національними категоріями! Тому, що я - націоналіст, державник!

Здається, треба вже "мочити" й Уманця, цього "Героя-від-Майдану". І я знаю, що не більш ніж за два роки моє "мочилово" визнає суспільство і... сам Уманець!

Назвати воюючого Президента-державника своєї Держави "тупим закомплексованим уйобком" (©Віталій Уманець)??!!... Це говорить активіст Автомайдану?!.. Таке вивергає блогер, що має трохи не півсотні тисяч читачів?!.. Уманець, ти не лише свиняче хамло, але й тупий баран!

Ну, от дивіться.
Саакашвілі подав неправдиві документи для громадянства України, приховав, що має проти себе кримінальні справи в Грузії. За нашим законом за таке ти громадянства позбуваєшся. Як, до речі, і в Америці. А там ще й депортують на справжню батьківщину. "Наш" же Міха поїхав з України самостійно. Порошенко  - за законом! - позбавляє Міху громадянства. ...Дике виття тупого стада! А чому? Бо барани! Не мислять уманці віталії державно! Не допре вівці й козі, що Саак перетворився на "консерву та корисну ідіоту від Хуйла"!
Тепер Семенченко з його блох-адою. Як це все пояснював Семен? Припинити "торгівлю на крові", визволити полонених і заручників, знищити економіку "ЛНР-ДНР" і т.п. Результат? А чи була "торгівля на крові"? Чи визволив Семенченко хоч одного заручника? (Насправді, як писала Ірина Геращенко, заступниця голови Верховної Ради, блокада ускладнила звільнення вже за готовими списками, українці-бранці досі в неволі...). Також в ОРДЛО "націоналізовано" українські підприємства. Тепер вони не сплачують податків у наш бюджет (до блокади сплачували). Тепер ті заводи ріжуть на брухт... Ну, що, семенченки та уманці, доблохадилися, суки?!

А я ж писав - читати треба було, дУрні! - що я теж за блокаду, але її має здійснювати держава, а не блохери Фейсбучика! Тому, що у Держави більше інформації й можливостей. Тому, що Держава здійснює Політику, а не ліниво клацає тоненьким пальчиком під сьорбання охололої кави, лежачи на диванчику, статтейки про "торгівлю на крові"!

Ну, був би Уманець самотнім блогером, або з трьома десятків читачів, - я б тільки посміявся б з нього. Але ця хохло-гнида має вплив на понад сорок тисяч ідіотів, котрі вже киплять люттю на "баригу", "рошени-липецьки" та "будем бить Хуйло и ПороХуйло одновременно!" ("Всё к этому идёт" ©Віталій Уманець)!!

Який же ти, Віталію, уйобок! Тупий, закомплексований, смердючий хохло-смерд!

На світлинах:
Уманець, як явище хохляцтва й хохло-бидла. Також надаю деякі коментарі під його дописом. Але до Уманця та уманців це дійде надто пізно...

03 вересня 2017 року