Перекласти (Translate)

20 січня 2019

ДІМ, ДЕ НАРОДИВСЯ Я

ДІМ, ДЕ НАРОДИВСЯ Я*

* допис 20.01.2017, Андрій Якименко, Facebook

Я тут не був уже понад 40 років. Нині мені 52.

2 січня 1965 року я народився в цьому домі. Цього року доля в певних справах мене закинула знову сюди. Це 9-та міська лікарня міста Кам'янського, колишнього Дніпродзержинська, Дніпропетровської области. Тут лікується мій батько. Я відвідую його.

І щоразу йду до хірургії повз пологове відділення. У цьому домі, у пологовому відділенні 9-ї лікарні, я вперше вдихнув у легені повітря...

Мати мені з дитинства розказувала, що назвати мене Андрієм вони з батьком домовились задовго до пологів. Тоді ультразвукових досліджень не було. Стать дитини узнавали при її народженні. Але батьки хотіли сина. Я вдовольнив їхнє бажання, ги. Батьки читали якусь книжку, звісно, совкову, де головний герой, мужній та рішучий, мав ім'я Андрій. Тому й мене названо Андрієм.

Коли я народився, батько плавав. Після закінчення ОІІМФу ( Одеського інституту інженерів морського флоту) батько плавав на танкері, возив нафту і зерно по світу. "Поздравляем рождением сына Андрейки" - таку він отримав радіограму, коли перетинав екватор. "ЦелУю целУю целУю" - так відповів радіограмою на пологовий дім мій батько. Також радіограмою він багато чого моїй мамі написав. Писав так багато, що коли отримав зарплату, здивувався, що так мало. "Ха, Якименко дружину на півзарплати націлував!" - так кепкували з батька на кораблі. :) А мою маму у пологовому відділенні називали морячкою...

І от я знову простую повз Дім, де народився я. Сіра, непоказна будівля з облупленими стінами... Мені і радісно, і сумно водночас. Як багато відбулося змін за півстоліття і як швидко це минуло назавжди!..

На світлинах:
1. Кам'янська міська лікарня номер 9.
2. Пологове відділення.
3. Саме цей лелека приносить дітей щасливим батькам! :)
4. Надувні кУльки - ознака того, що хтось народився.
5. Дім, де народився я.
6. Дім пологів зі спини. Тут з якогось вікна другого поверху пологового відділення (вже забуто, з якого саме вікна, запам'ятався лише поверх) моя мати показувала мені Цей величний світ.

Знімкував Андрій Якименко 06 січня 2017 року, місто Кам'янське.

08 січня 2017 року



9

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: