Перекласти (Translate)

24 березня 2017

ЛЮДИ, ЧИ ПАМ'ЯТАЄТЕ "СПАСІТЄЛЯ"-СЕПАРА?

ЛЮДИ, ЧИ ПАМ'ЯТАЄТЕ "СПАСІТЄЛЯ"-СЕПАРА?

Ось, мій Фейсбук мені нагадав. Я добре пам'ятаю цього сепара, "спасітєля-багодєтєля" нашого...

Хто фінансує Садо(мазо)поміч львівського сміттєголови Садового? Хто з Женеви керує антипрезидентськими (читай - антидержавними) кампаніями? Хто розбурхав Україну прокремлівською брехливою "блокадою на крові"? 400 кілометрів вільного кордону, десятки залізничних входів-виходів з держави, але кілька бене-редутів бене-блокади роздмухано до рівня Великої зради "бариги президента", що "заробляє на крові"!

Так, це все робить він - Беня КалоМойша.

Коли хто має пам'яти провали - нагадаю, що було зовсім нещодавно, 2 роки тому.

"ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЯНАЄВ*
* допис 24 березня 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Хто пам'ятає ГКЧП серпня 1991 року у Союзі? І прес-конференцію в.о. президента Янаєва? Не запам'ятати як тряслися в нього руки - неможливо!

До нижченаведеного допису додам коментар мого Фейсбук-друга Тараса Рокоша (з іншого допису, тут коментар важливий):

"Скажите это Бене и его шайке. Скажите о том, что ради своих жлобских целей нельзя страну рвать. Видел я ту пресс-конференцию вживую. Ручки-то тряслись у героев. И голосок дрожал. Почти как у Янаева во времена ГКЧП."

Яке там "повстання", Коломойський?!
Краще йди проспися, відпочинь!
Нервуєшся забагато останніми днями."

24 березня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: